• Örnek Spaces’ler

 

 

(Teşekkür edemiyorum. Çünki fotoğrafı nereden aldığımı hatırlamıyorum)

 

Arkadaşlar, beğendiğim, değer verdiğim sanal dost alanlarını buraya yazdım.

Sizin spaces’inizinde burada yer almasını isterseniz, biraz sıkı çalışın, birlikte değerlendirelim.

Arkadaş davetinizi aldığımda alanınızı ziyaret ederim. 

(İlk denemelerimden.Daha güzel bir sayfa düzeni olabilirdi)

   Nilüfer’ide çok severim.  

 

 ! ~ღ• вєт*ѕα™ αуαкѕєѕℓєяiмiz •ღ~ !      Yorumunuzu beklerim ama bence en güzel spaces !!! 

         İlk spaces denemem.                         İlk göz ağrım ve hevesim diyebilirim.Arada bir geri dönüp bakıyorum.Hoş oluyor.!

 
      ~✿~ εїз ѕємαятιzм εїз ~✿~                   Spaces’in Güzin Ablası. Sevgi dolu bir spacesi var. Zeki ve becerikli bir arkadaşımız.
 
            [♥] Sнєzυ™ ◦°°◦..!                         Çalışkan ve zeki bir üniversite ögrencisi kardeşimiz.Spacesinde öğrenecek çok şey var.
  
           •.♥.• MiNeRvA•.♥.•                       İlk olarak bu kadar cici bir space rastladım.Ziyaret ediniz.
 
  *:•εïз (¯`°•.¸♥¯`°•.Diario da Lia           Beğendiğim space’lerden bir diğeri.İsim uzun olduğundan makasladım.
 
           •.♥.•..Pidd@..•.♥.•                       Düşüncelerine önem verdiğim cici bir insan. Yayımladığı öyküler bir harika.Mutlaka Ziyaret ediniz,
 
             ♡♥╔ By c.c.@ ╗♥♡                        Yenilikçi, araştırmacı ve yaratıcı bir üniversiteli gencimiz. Alanını sık sık ziyaret etmek gerekir.
 
 
 

 

Şekerleme yaparken, Sevgili kuşumuz Aşkım beni sohbete zorluyor.

 

 

 

Reklamlar

38 comments on “• Örnek Spaces’ler

  1. Ne güzel space leri buraya yazmışsında hani benimki yok.Yoksa benim sitemi beğenmedinmi. Cevabını bekliyorum.Selam

  2. benim kuzeniminde spacesi var herkesten farklı bi spaces ben yazayım siz onuda koyun koyarsanız çok sevinirim valla Adres: http://wordperson.spaces.live.com/?owner=1

  3. ee benım space neden burdaa yok bekii 🙂 nese gerçektende spaceler çok güzeller ama benıkkiler onlaradn daha güzell dermişişnn bakınn yorumlarınızıı beklıyorumm begenip begenmediginiziii

  4. güzel olmuş spacen tebrikler. senden bir konuda yardım alabiliryim.
    spacemde windows media playere müzik eklemek istiyorum ama yapamıyorum yardım ederseniz sevinirim. şimdiden tşkkr. :):):)

  5. Bu spaceslerin arasında kendimi görünce cok mutlu oldum bana da yer verdiğin için teşekür ederim sefa abi..

  6. Beyaz kefene sarılıpda toprağa gömülmek ölüm değildir GÜLÜM inan sensizlikdir Ölüm GÜLÜM(GöLg£)
     

  7. Merhaba  Uzun zamandır böyle Kaliteli spaceler GezmemişTim tbrk ederim arkadaşları ZİyaReTime bekLErim ….

  8. BAKINHO13 Nisan 13:29
    (http://cid-465a5cb9d4dfd574.spaces.live.com/)

    ama bn intdeki herkese yapmıştım girişleri ndn giremiosunki alla alla
    Sevgili kardeşim,
    Söylediğim gibi ayarlarınızda bir problem var sanırım.Yine denedim ve alanınıza giremedim.En iyisi siz profil tanımlamalarınızı yenide herkes olarak değiştirin, güncelleyin. Kısıtlama isterseniz daha sonra yaparsınız. İlkönce kullanıma açıp kullanılabilir olduğundan emin olun. Kolaygelsin.
     

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s