• Logolar •Glitters •

Resimleri nereden buluyorum

Bana yöneltilen soruların büyük bir çoğunluğu, müzik eklemek, müzik URL si bulmak vs gibi görünse de en az müzik kadar soru aldığım diğer bir konu nasıl tablo yaptığım hatta hatta bu tobloları yaparken o güzel resimleri nereden  bulduğum(çok kolay internetten) ve hangi programları kullandığım oluyor. Burada bu sorulara bir açıklık getirmek istedim. Bu amaçla da özellikle çok severek dolandığım bazı illustratörlerin veya bu tip resimleri toplayan sitelerin resimleriyle birlikte linklerini vermeyi en doğru yol olarak gördüm. Zaman içinde internette dolanırken bunlar ve benzeri birçok siteye rastlıyorum. beğendiklerimi de kaydediyorum.
tabi ki hepsinin üzerine tek tek sağ klik yapıp save as diyerek kaydetmiyorum. Komple bi çırpıda gezdiğim sayfalardaki resimleri kaydederek zamandan kazanıyorum. haaa bide şu üstünde sağ klik yapmaya izinvermeyen siteler var ya hani gıcııııııııık. nasıl mı yapıyorum ? Anlaşıldı siz benim hırsız blogumu okumamışsınız. İsterseniz okumak için burayı tıklayın önce. O da olmazsa sevgili hocam sismanadam sayesinde tanıdığım ve en favori proglarım arasında yer alan snag it programı sayesinde printscreen tuşuna gerek kalmadan şıp diye halledip alıveriyorum ekrandan istediğim görüntüyü. Ne diyorsuuunnnn. Hırsızlık mı? Emeğe saygısızlık mı? Yok yaw. Ben en azından mümkün olduğunca geriye liink veriyorum daha ne yapayım. Neyse bu konu karışık biraz biz sadede gelelim.
Sonra yazdığım yazıya uygun olduğunu düşündüğüm resimi de ekliyorum. Eklerken bazen resmi olduğu gibi kullanıyorum ama genelde ben değişiklikler yapıyorum hatta bazen birden çok resmi bir araya getirip , grafik programlarıyla oynuyorum. Evet hazırsanız başlıyoruz.
Magiagifs
animated gif mi ararsın,şirin sirin resimler mi hangi konuda ne ararsan var yani

Webjong
çizimlerine birçok sitede rastladığımız çok yetenekli bu arkadaşın tüm çizdiklerine hayranım gerçekten.

echiechi
birzamanlar kendi sitesi vardı ama bugünlerde malesef kapalı. Fakat googledan arama yaptığınızda bile yüzlerce çizimini bulabilirsiniz.

Dochan
ben beyeniyoum
Lili ya da yini
gördüğüm en romantik anime resimlerinin sahibi
Gorjuss
hakkaten gorjuss yani. Aynen webjong gibi heryerde rastlayabileceğiniz çizimlerin sahibi
Sayatoo sadece çizimleriyle değil müzikleriyle de çok beğendiğim flashla oluşturulmuş bana göre müthiş bir sitesi var.

CitronRouge
Geçen senelerde bilgeadamda yazılım uzmanlığı dersleri alırken, ben oluşturduğumuz bir form sayfasının arka fonuna buradan bir kız resmi koymuştum. (yazılımcılar tasarımcılardan pek haz etmiyorlar laf aramızda). sonra bir başka gün grup olarak yaptığımız bir proje de oluşturduğumuz formun renk ve düzenini ayarlama görevi bana düşünce bana söyledikleri ilk şey “yalnız aman, saçları uçusan anime kizlar ekleme lütfen”demişlerdi.Keh kehkehhh.

Kim Minji
kendi sitesi var mı yok mu bilmem. Ben bi tür çin-japon(hangisi bilmiyorum gerçekten) sitesinde rastladım. Ama çook beğendim. hatta aynı adreste sldaki o garip çince yazılara tıklayarak başka illustratörlerin eserlerine de ulaşmanız mümkün. Aşağıdaki tanji yi ben dün ordan buldum mesela
Tanji yukarıda anlattığım gibi …
Pekori
sayfaya girdiğinizde solda gördüğünüz minik resimlere tıklayın derim sadece:-)

Magnetica inceleyin:)

Linda Bronson
daha çok kartpostal tarzı çalışmaları var ama değişik perspektif anlayışı bazı nesleri gereğinden fazla büyük ya da küçük çizişi ve renklerle oynayışı beni gerçekten mest ediyor. Nedense bu resimleri yağlıboya ile tuvaller üzerine aktarasım geliyor hep.
Hertür çocuk ürünü için çizen hatta sadece çizim değil kil ve bulduğu hertür nesne ile çalışan biri

Caruca
Değişik tipler yapıyor ve bunları tşört çanta vs üzerine uyguluyor

DigikGallery
hemen hemen her tür anime çizimini barındıran bir site
Çok güzel pixieler bir araya toplanmış

Country
İnanılmaz güzel country tarzında siteler tasarlayan bir site. Yaptıkları işler incelendiğinde insanın yaratıcılığına olumlu yönde etki ediyor.
Kaoani puff
Bu mini mini smiley tarzı pufflar envai çeşit.
 
Mydeskcity
Evet evet biliyorumçinjaponca bir site. Ama ben bu siteyi bir cevher olarak görüyorum kesinlikle. Hatta sırf bu site yüzünden çinjaponca öğrenesim geliyor. Çünkü aslında bu sitede ne ararsan var. Hatta hayal ettiğinin ötesine bile rastlıyor insan. Sabırlı olup iyice karıştırmak lazım. Sol taraftaki linkler ve açılan sayfaların altındaki sayfa sayılarına tıklanarak nerelere nerelere gideceğinizi siz bile tahmin edemezsiniz. hatta şimdiye kadar vermiş olduğum tüm illüstratörlerin tüm çizimleri ve net üzerinde bulabileceğiniz hertürlü resimi aslında barındırıyor. EEE benden söylemesi.
son bir-iki site daha vereyim ama resim yok. çünkü çoook fazla seçenek vardı seçemedim.
Tüm bu sitelerden sonra önemli bir nokta var. Hemen hemen her site kendi bünyesinde links yada networks adıyla aslında sizi diğer grafik ya da illüstratör sayfalarına yönlendiriyor. Düşünün ki bir site en az 10-15 siteye link veriyor. e o sitelerde öyle. sonucunu varın siz düşünün. Yani ben yaz yaz bitiremem buradan. O yüzden en çok beğendiklerim arasından seçerek buraya ekledim. Sizlerin ekelemek istedikleriniz varsa buyrun yorum bölümüne ekleyin.
PS: Sanırım bu blog sevgili zeynepce ve ebru için yeterlidir.  Hatta iyi ki vesile oldular da uzun süredir yapmayı düşündüğüm bu blog ortaya çıkmış oldu. Buradan teşekkürler.

ALANINIZA EKLEMEK İSTERSENİZ.

 

                 

       Arkadaşlar, kullanmak istediğiniz logoyu büyütmek için; alanınıza kapyaladıktan sonra üzerini tıklayıp çıkan işareti köşesinden tutup sürükleyerek genişletin veya küçültün.
       İşin içinden çıkamazsanız. Yardıma hazırım.

betsado@hotmail.com

6 comments on “• Logolar •Glitters •

  1. Safa\’cığım bunları koyman güzel olmuş.Space yapan arkadaşlar faydalanır.Teşekkürler.Alanın da çok güzel olmuş.

  2. sefa amca bayıldım bunlara çok güselllllll.ama hangi siteden bulduysan banada söyler misin??hepsine bayıldım çünkü 🙂 

  3. alanınız çok güzel bizleri bilgilendiriyorsunuz elinize emeğinize sağlık ben tesadüfen girdim fazla anlamam ama çok faydalı şeyler yazmışsınız teşekkür ederim insanlara yardımcı oluyorsunuz çok sağolun

Bir Cevap Yazın

