•Scroolbar ekleme

      

         Arkadaşlar, blogunuzu  scroolbar içinde göstermek için, açtığınız bloga aşagıdaki  HTML kodlarını  eklemeniz yeterli. HTML modundan çıktıktan sonra görünümü tıklayıp köşelerden istediğiniz genişliğe kadar sürükle bırakla ayarlayabilirsiniz.

<pre></table></table><table><tr><td> 

<div style="overflow:auto;height:300px">
<div><table></pre>
  

Reklamlar

5 comments on “•Scroolbar ekleme

  1. Çok güzel, 300px yerine rakamlar yazarak yapmaktansa kulağından tutup sürüklemek daha kolay ve akılcı.Teşekkürler

  2. VALLAHİ GÜZEL BEN BEĞENDİM. HOŞ BENİMKİ DAHA GÜZEL AMA :)) ELİNE SAĞLIK ABİCİM. ABİ DEDİĞİME BAKMAYIN ÖZ ABİM DEĞİL SAYGIDAN 🙂 DİĞER TÜM ZİYARETÇİLERİ DE KENDİ SPACES İME SOHBET ETMEYE VE SPACES TASARIMI KONUSUNDA FİKİR SAHİBİ OLMAYA KENDİ SPACES\’İME DE BEKLERİM.
     
    SAYGILARIMLA: by onderbozat
     
    http://onderbozat.spaces.live.com/

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s