SAĞLIĞIM

 
 
 
TEŞEKKÜR
 
   Sağlık problemlerim ve yazlıkta bulunmam nedeniyle bir süre siz arkadaşlarımdan uzak kaldım.
Allaha şükürler olsun ki sağlığım kısmende olsa düzeldi şu an kontrol altındayım ve sıhhatim iyi…
Bana mesaj ve iyi dilekleriyle destek olan şifalar dileyen tüm arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım.
    Eskisi kadar hızlı olmasada alanıma zaman ayırmaya çalışacağım.
   Cevap veremediğim arkadaşlardan özür dilerim…
 
 
 
   Sanal alemdeki bu dostlukların devamı dileğiyle. Sevgiyle kalın ve sağlığınızın kıymetini bilin.
   Sevdiklerinizi üzmeyin…
   Yarın çok geç olabilir...  
 
 
 
 
 
 

    
 
 ÜZGÜNÜM
 
    Arkadaşlar, yazlıkta olduğumdan internetten uzak kaldığımı yazmıştım.
Spaces’imi açtığım bu günlerde bir çok mesaj olduğunu gördüm ve mutlu oldum.
Dostlarımın yardım isteklerini yanıtlayamadım.Üzgünüm…
       Bir sağlık problemi yaşıyorum…! 
       Yazlıkta, bir sabah uyandığımda, vücudumun sağ tarafı hiç tutmuyordu.! Felç olmuştum…
Derhal Lapseki ardından Çanakkale hastanesine götürdü arkadaşlar… Sağolsunlar. 
Ardından İstanbula gönderildim ve GATA’da  tedavime başladılar.
Bu gün itibariyle yürüyebiliyorum. Yalnızca sağ elimde ve yüzümün sağ tarafında uyuşukluklar kaldı.
Doktorum zamanla geçeceğini söylüyor.
       Hiç doktora gitmeyen ben sağlığın ne derece önemli olduğunu yaşayarak öğrendim..’
Tümünüze sevdiklerinizle sağlıklı ve mutlu yaşam dilerim. Elimden geldiğince kısa zamanda görüşmek üzere…
Sevgiyle kalın.
 
 
5 comments on “SAĞLIĞIM

  1. sefa amcacm çk geçmiş olsun dileklerimi zaten bildirmiştim.ama tekrardan söylüyorum kendine dikkat et,artık yorulma biraz işlerden kendini geri çek. DiDoN  :):):)

  2. Sefa bey umarım iyisinizdir.Sizi ve sağlığınızı merak ediyorum.Görüşmeyeli uzun zaman oldu .Umarım bu zaman zarfı içinde tedaviniz en iyi şekilde sonuçlanmıştır.Sağlığınıza kavuşmuş olmanızı can-ı gönülden diliyorum.Bu vesileyle mübarek Ramazan ayınızı da kutluyorum.Tüm sevdiklerinizle mutlu ,sağlık dolu ve uzun uzun ömürler diliyorum.Herşey gönlünüzce olsun.Sevgi ve saygılarımla….  

  3. Sefa bey…
    Dostlar…arkadaşlar derken…alanınıza tekrar geldim…sonu iyi biteceğe benzer görünen ama hiçde hoş olmayan sağlık sorununuzu öğrendim…anladığım kadarı ile orta büyüklükde bir deprem yaşamışsınız…geçtiğimiz yıllarda da bir arkadaşım benzer bir olayı ciddi olarak yaşadı. Yaklaşık bir yıl normale dönemedi idi… fakat şu an oldukça iyi..dahası nerdeyse bizden bile iyi…
    Umarım…siz dahada kısa sürede aynı süreci yaşarsınız…ayrıca GATA da da..emin ellerdesiniz…
    sağlık ve sıhhat diliyorum…esen kalın.

Bir Cevap Yazın

