SPACESİ NASIL KULLANALIM.

Arkadaşlar bu güne kadar bana yöneltilen sorular ve karşılaştığım olayları eleştirmek istedim. Bu fotoğrafı da dikkat çekerde belki yazıyı okursunuz düşüncesiyle buraya yerleştirdim.

  _Spacesleri gezenler her ne hikmetse yorum yapmaktan veya iki satır, –bu kadar emek sarfeden ve alan hazırlayan arkadaşları teşvik edici ve özendirici şeyleri– yazmaktan imtina ediyorlar.(Sanırım zor geliyor)

_Sadece başlangıç sayfasına bakıp, alan içeriğini kontrol etmiyorsunuz. Oysa Katagoriler bölümü konu, araştırmak için güzel bir seçenek. (Sayfamda olduğu halde Katagorileri incelemeyen bir arkadaş, bilmediği bir konuda ısrarla yardım istemesi gibi. Oysa sorduğu konuyu Spaces yapalım bölümünde etraflıca anlattım. Her zaman kolaya kaçıyoruz.)

_Bir çok değerli arkadaşaşımız sayfalarına CHAT ODASI içeren mesaj bırakılmamasını rica etmelerine rağmen Chat odası konulmakta ısrar edilmesi.(Oysa hemen siliniyor. Öyleyse.! CHAT ODASI bırakmanın ısrarını anlıyamıyorum.)

_Mesaj bırakan bazı arkadaşlar, herhangi bir siteden kopyaladığı bir foroğrafı veya objeji mesaj bölümüne yapıştırıyor. Bana çok saçma geliyor. Biliyorsunuz bilgisayar büyük resimleri açmakta zorlanıyor.(Benim böyle bir sorunum yok.Masaüstüm bir canavar…) Mesajlara bakarken böyle bir şeyle karşılaştığımda, siliyorum veya o kişinin spacesine girmiyorum…

_Son günlerde ideolojik mesaj bırakanlar çoğaldı. İdeolojiden kastım. Atatürk, Vatan, Yurt savunması vb. şeyler değil. Gündem oluşturulmaya çalışılan bazı haberlerle ilgili… Mesajları bırakanlar bunları anlıyacaktır… Bu tür mesajların çoğu, arkadaşı ve paylaşacak birşeyi olmayan acizlerin, alelacele yaptıkları spaceslerden geliyor…

NE YAPALIM !!!

_Arkadaşlar, lütfen, öncelikle birbirimize saygılı davranalım. Nasıl olsa bu sanal alemdir düşüncesiyle hareket etmek yanlıştır. Dünyanın bir yerinde, birilerinin, yaptıklarınızı takip ettiğini, yazdıklarınızı okuduğunu unutmayınız. Başkasına saygı, insanın kendisine olan saygısıdır.

Okuma yazma özürlü olan bizleri daha fazla yazarak sıkmak istemiyorum. Yorum ve önerilerinizi yazmanızı dilerim ki örnek olalım.

                                                                                     Sevgiyle kalın. Bet*Sa

 

 

6 comments on “SPACESİ NASIL KULLANALIM.

  1. tebrik ediyorum safa bey…
    eklenecek bir sürü şey daha var aslında ama siz uzatmamak için yazmamışsını sanırım…
    ne zamandır bende böyle bir yazı planlıyordum,siz benden önce davranmışsınız..
    yazdıklarınızın hepsine katılıyorum…
    umarım yazınız bir başlangıç yaratır…
    sevgiyle kalın….
     

  2.  Teşekür ederim sefa abi haklısın iyiki bu konuya deyinmişsin gecen gün bi kişi sayfamdan alıntı yapmış nerdeyse bütün bloglarimi sayfasina koymus ben urastığım 7 ay boyunca yaptıgım sayfamı 5 dakkada spacesine yerleştirmiş yazık yaniii dalga gecermiş gibi oluyor bu sayfama koydugum bir tablo 45 dakkamı alıyor emek harcanıyor…. Kınıyorum o kişilerii…. saygılarımla abi…

  3.  
    Merhaba safa bey , ne güzel ne isabetli bir yazı olmuş.
     
    Ben meraklı bir pidda olduğumdan 🙂
    Spacesimde ilk olarak kimler gezmiş ona bakarım.
    Sonra olaaa.. ! çok sevinir .. ne güzel gezenler var deyip yorumlara bakar dumhur olurum 😦
    (kimse bişicik yazmamıştır)
     
    Spaces gezenlerin büyük bir bölümünün blogları okumadığını düşünüyorum bende…
    Bir kaç ay önce komik bir durumla bunu tescilledim.
    Ailemizden birinin küçük bir bebeği oldu ve ben de onunla bir fotoğrafımı koyup ,
    sevincimi paylaşan açıklayıcı bir yazı yazdım. Yorumlar o kadar komikti ki.. 3 gün güldüm hatta bi kısmını sildim.
    Bloğu okumadıkları için ototmatik olarak bebeğin benim olduğu kaanatine vardılar.
    Güzeldi , komikti ama bloğun okunmadığının kanıtı idi ! 🙂
     
    Sevgimle ,

  4. bu yazı ve yorumları eminim birçok blog yazarının hislerine tercüman olmuş. .ben şahsım adına teşekkür ve tebrik ediyorum

  5. Bir meyva hamken yenilmez, lezzetli olmaz.
    Bu gibi davranışları yapan insanlarda birgün gelecek olgunlaşacak
    Böylece yanlış yapmamayı öğrenecekler
    Konuya dikkat çektiğiniz için teşekkür ederiz.
    Lütfen emeye saygılı olalım.
     

  6. yazılan yorumları okudukca şu sanal alem bile olsa insanlara yardımcı ve örnek olman,inanki hele memleketimizde yaşanan olumsuzluklar karşısında iç açıcı güvenilir ,dürüst bir insan olmandan ben arkadaşın daha doğrusu öğrencin olarak senden öğrenecek çok şeyin olduğuna,daha da çok inanıyorum,bizlere bu alemde yoldaş olmandan dolayı,seni kutluyorum.ve saygı duyuyorum.

Bir Cevap Yazın

