ÇİNLİLERDEN GÜZEL BİR AÇIKLAMA !

                        Alyansı neden dördüncü parmağımıza takmalıyız

Bunun, Çinliler’in anlattığı çok güzel ve inandırıcı bir açıklaması var…
Başparmak, anne-babanızı,
İşaret parmağı, kardeşlerinizi,
Orta parmak, sizi,
Dördüncü parmak (yani yüzük parmağı), hayat arkadaşınızı,
Ve serçe parmak, çocuklarınızı temsil eder.

İlk önce avuçlarınızı birbirine bakacak şekilde açın. Orta parmakları bükün ve sırt sırta birleştirin.

     Daha sonra kalan dört parmağınızı da fotograftaki gibi açıp, uç uca getirin.
     Şimdi, anne babanızı temsil eden başparmaklarınızı ayırmaya çalışın…      Açılacaktır, çünkü anne babanız sizinle birlikte ömür boyu yaşamayacaktır. Er ya da geç onlardan ayrılmak zorundasınız. 

     Baş parmaklarınızı önceki gibi birleştirip, kardeşlerinizi temsil eden işaret parmaklarınızı ayırın.    Onlar da ayrılacaktır, çünkü kardeşleriniz kendi ailelerini kurup, ayrı bir hayat seçer.

     İşaret parmaklarınızı birleştirip, çocuklarınızı temsil eden serçe parmaklarınızı ayırın. Onlar da ayrılacak, çünkü çocuklar da evlenir ve bir gün kendi hayatlarını kurar.

     Son olarak serçe parmaklarınızı birleştirip, eşlerinizi temsil eden yüzük parmaklarınızı ayırmaya çalışın. Ayıramadığınızı görünce şaşıracaksınız. Çünkü karı-kocalar hayat boyu bir arada yaşarlar… İyi günde ve kötü günde….

(Bu maili Polat arkadaşım göndermiş. Teşekkürler Polat !)

 

  Sevgili Pidd@’ e paylaşım için teşekkür ederim.

Reklamlar
By Safa Başnur Posted in Genel

3 comments on “ÇİNLİLERDEN GÜZEL BİR AÇIKLAMA !

  1. Gerçektende çok ilginç bir şey.Bende inanmayıp denedim,gerçektende yüzük parmakları ayrılmıyor .Doğru bir yaklaşım…
    Sefa bey izninizle bu yazıyı alanıma koymak istiyorum.Şimdiden teşekkürler… daydo_89

  2. Başparmak, anne-babanızı, İşaret parmağı, kardeşlerinizi, Orta parmak, sizi, Dördüncü parmak (yani yüzük parmağı), hayat arkadaşınızı, Ve serçe parmak, çocuklarınızı temsil eder
     
    bu şekilde ayarlarsak öyle tabi…
    madem öyle yüzük parmağı hariç diğer parmaktaki kişilerin yerlerini değiştirelim, yada hiç değiştirmeyelim öyle kalsınlar.
    sırayı değiştirirseniz artık bu çinlilerin inancı olmayacak. bi inanç uydurun hemen. yüzük parmağının karşılığını hiç değiştirmeyelim ama, sonuçta adı üstünde yüzük parmağı, eşi temsil etsin bırakın da. neyse…
    bu sefer işaret parmaklarınızı bükün ve diğer parmakları açıp birleştirin. gördüğünüz gibi bu sefer de orta parmaklarınız kıpırdamıyo diğer üçü kıpırdıyo. orta parmağanızın karşılığı neyse ondan ayrılamıyorsunuz. şimdi yeni bi inanç akımı oluşturabilirsiniz. hem de elinizde kanıt da var… ne diyeyim başka????

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s