Güncel

 

Eskimolar ayı avlamak için bir çok formül üretmişler.

   Bunlardan birisi; buz kütlesinin içine jilet koyup yanına kan akıtmışlar. Kan kokusuna gelen ayı kanı yalamaya başlamış.

    Doğaldır ki yaladıkça dili kesilmiş ve kendi kanı akmaya başlamış…

   Sürekli yalamış ama bu defa kanı bitmiş ve midesi patlamış, yani kendi kendini imha etmiş…

 

 

 

      Umarım beğenirsiniz.

 

 

4 comments on “Güncel

  1. keşke insanımızda bu ülke elden gitmeden o jileti yutmasalar ama hiç ümidim yok allah geride kalanlara yardım etsin

  2. Çok kötü.. çok vahşice bir yöntem.
    Okurken içim bi tuhaf oldu , biz insanlar ne kadar tehlikeli bir türüz.

  3. :))) Merhaba ben jilet olayını okur okumaz fenalık geçirdim , bu nedenle asıl verilmek istenilen mesajı alamadım :)))

  4. Yazıdaki esas konuyu geçte olsa çözebildim.
    Allah yardımcıları olsunmu desem.
    Eden bulurmu desem. Bilemiyorum.
    Ama her halükarda kafalarını kıracaklar bu belli.
    Kolaygelsin

Bir Cevap Yazın

