Neden e-fatura kullanmalıyız?

  

Neden e-fatura kullanmalıyız?

 Faturalarınız basılı kağıtlarla geliyor. Bu durum yüz binlerce ağacın yok olmasına neden oluyor. Türk Telekom, Türkiye’de e-fatura dönemini başlattı. Artık, bir e-posta adresiniz varsa, faturalarınızın güvenli bir şekilde gönderileceği e-fatura uygulamasına geçebilir, hem doğanın korunmasına yardımcı olabilir, hem de her ay 10 dakika bedava konuşabilirsiniz.

  2008 yılı içerisinde e-faturaya geçen herkes başvurdukları ayı takip eden aydan itibaren 2008 yılı sonuna kadar her ay 10 dakika bedava şehir içi konuşma fırsatından yararlanabilir. Kampanya başlamadan önce e-faturaya başvuranlar, kampanya başlangıç tarihi olan Nisan ayından itibaren bedava hediye dakikalarını kullanmaya başlayabilirler. Hem e-fatura, hem de basılı fatura kullanan aboneler kampanyadan yararlanamaz.  

  

E-fatura başvuruları 4 kanal aracılığı ile yapılmaktadır:

 

Ayrıntılı Bilgi İçin Tıklayınız

        Bir fotoğraf sergisinde okuduğum bir yazıyı yazacağım sizlere arkadaşlar aklımda kaldığı kadar:

 

YAŞLI AĞACIN SESİ

Yaklaşık 600 yıl önce Tohum olarak toprağa düştüm

Fatih Sultan Mehmet’ in İstanbulu fethine, Osmanlının Çöküşüne şahit oldum 

Bu yolda bir çok arkadaşımı kaybettim

çok zorluklar geçirdim yanlızca ben ayakta kaldım

 yıl 2008 de kesildim…

    Fotoğraf  Sergisinde Ağacın resmi de vardı ancak internete o resmi bulamadım bloğun en üstünde yer alan ağaç Bursa daki İNKAYA ÇINARI dır…

Yaşı: 592

Boyu: 35 m.

Çapı: 3 m.

Çevresi : 920 m. dir…  (Veriler 1999 yılına aittir.Şu an 601 yaşındadır. İkazları için "  ¶baba€®€gliay35™  "   arkadaşımıza teşekkürler.Bet*Sa)

Konuya hassasiyetinden dolayı sevgili Cemal Cem’e teşekkürler.         Bet*Sa  

2 comments on “Neden e-fatura kullanmalıyız?

  1. Kendimi eksik hissettim şimdi bak 🙂  teşekürler babaeregliay35 🙂 sefa abi türk telekomla biraz sorun yaşıyorum internetim bi türlü bağlanmıyor adres değişti diye keşif gezisine gelces dediler hala gelmediler her gün arıyorum ama nafile en yakın zamanda gelicem.. saygılarımla abicim…

  2. KADİM DOSTUM SEFA\’YA
    insanlar doğar büyür ve sonra toplu halde umutlarıyla yaşarlar. Bu toplulukta birbirleriyle ortak yönleri olanlar hemen araya gelirler bizide bir araya getiren bir değil bir çok yönümüz vardı . Daha yaşamımızın ilk yıllarında babalatımızın aynı işyerinde çalışması, şehrin dışında yeni kurulan mahallede ev yapması mahalle arkadaşlığı, aynı okula gitmemiz, aynı sınıfta olmamız ve ve aynı sırayı paylaşmamız  daha sonra aynı oluşumlardan hoşlanmamız, bu kadar ortak yön yer yüzünde kaç insanda  mevcut. Ama kader yirmili yaşlarda bizi ayrılık limanıdan ayrı gemilere bindirdi ayrı yönlere gönderdi. Gemilerimiz hayat denizinde birçok badireler atlattı, bazen deniz kabardı dalgalar üzerinden sektik bazen duruldu bize gülümsedi bu badirelerde gemimizi kurtardığımızı sanıyorum. Bir gün gemilerimiz geldi yaşam sahilinde karaya oturdu birde baktık ki ikimizde aynı yerde ayrı gemilerdeyiz. Şimdilik uzaktan el sallıyoruz elbet bir gün karaya çıkar sahilde buluşuruz.
                       Geçen yılları kısaca özetledikten sonra son olarak benim bilgisayar hocalığımı yüklendin benim için zahmetlere girip değerli zamanını harcıyorsun ben de bu işi başarırsam  eminimki  sen benden daha çok haz duyacaksın .benim için göstermiş olduğun bu çabaya  teşekkür eder tekrar şükranlarımı sunarım. tekrar başarı mutlulu ve sğlık dileğiyle, şimdilik hoşca kal.

Bir Cevap Yazın

