Gelibolu Yarımadası yanıyor.

  Arkadaşlar,

Bu gün TRT Lapseki’den canlı yayın yaparak eğlenceler şarkılar türküler eşliğinde milli piyongo çekilişleri falan tertipledi ve  Lapsekinin kiraz festivali şenliklerine katkıda bulunmanın mutluluğunu yaşadılar.

Topluca kutlu ve mutlu oldular sanırım…!

Sanırım çünkü ben gitmedim.

Nedenmi.? Ben denizdeydim.Resimde gördüğünüz Şehitlerimizin kanlarıyla sulanmış topraklardan fışkıran ormanın yanışını izliyordum. Gözyaşları içinde…

İki gündür yanıyor.İstanbuldan yangın söndürme uçakları geldi helikopterlerler… Görevliler canla başla çalışıoyorlar.Yangın söndürme çalışmalarını izledim dürbünle ve uzaktan bir süre… Ve resmini çekerek sizlerle paylaşmak istedim.

TRT nin şenlikleri eşliğinde ne güzel yanıyorlardı.!!!

YAZIKLAR OLSUN… Acaba kaç kişi Tv haberlerinde izledi bu haberi.

 

Lodos esiyordu. Yanan ormanın külleri teknemizin üzerine geliyordu.Eminimki TRT eğlencelerini seyredenlerin üzerine de küller gelmiştir. Tüm balkon, araba ve bahceleri yıkadık. Kül yağıyordu… Küllere bakarken bu muhaddes vatan için şehit olanların, Mustafa Kemal Atatürk’ün silah arkadaşlarının ne düşündükleri geldi aklıma… Belkide (Eminim) yangına sebep olanlar yine bulunamayacak.

Yazıklar olsun ki şu cennet vatana sahip çıkamıyoruz… Yazıklar olsun ve dilegim şu ki Allahından bulsun.

LÜTFEN YEDİĞİNİZ MEYVALARIN ÇEKİRDEKLERİNİ TOPRAĞA ATIN. Sevgiyle kalın.

1 comments on “Gelibolu Yarımadası yanıyor.

  1. her yıl bu manzaralar.ben sadece ülkemizde olana değil dünyanın her yerinde ormanlar yanınca bakamıyorum.ciğerlerim yanıyor zannediyorum.peki neden bunlara önlem bulunmuyor. uyarı sistemleri kurulamazmı.güya aya çıktık.gerizekalı gibi basit yangınları engeliyemiyoruz.sizi o güzel sayfanızı her konuda yardımcı olmak için yol gösteren insan yüreğinizi kutluyorum…

Yorum bırakın